آیا بی بی چک مدیکور قابل اعتماده
نوشته شده توسط : مژده

بی بی چک مدیکور یکی از معروف ترین مارک های تست بارداری است. یک محصول خوب و حرفه ای که می تواند در مدت 5 دقیقه هورمورن بارداری را در ادرار تشخیص داده و مشخص کند که باردار هستید یا خیر. باید به شما بگویم که این مارک جزو بهترین هاست. و یکی از معتبرهایی است که حتی خود پزشکان نتیجه اش را قبول دارند. کسانی که برای درمان مشکل ناباروری به پزشک مراجعه می کنند دوست دارند زودتر بدانند اقدامشان ثمر بخش بوده است یا خیر. برای این که با دیدن نتیجه اشتباه بیخود شاد نشوند و بیخود ناامید نشوند پزشکان برند مدیکور را به آن ها تجویز می کنند. دلیلش هم این است که درصد خطایش پایین است.

البته توجه کنید این که دقیقا هورمون بارداری چه زمانی به حدی می رسد که قابل تشخیص باشد برای هر کسی متفاوت است. یکی از موارد مهم این است که اصلا خود لقاح چه روزی اتفاق افتاده است. و ممکن است پس از نزدیکی و درست بودن همه چیز خود لقاح چند روز بعد انجام شود که به همین خاطر هورمون بارداری هم دیرتر به اندازه ای می رسد که قابل تشخیص باشد. و روز تخمک گذاری هر خانم فرق دارد. به همین خاطر توصیه می شود یک روز درمیان بعد از پاکی نزدیکی داشته باشید تا زودتر باردار شوید. پس همه این ها در این که کی و چه زمان می توانید تست بگیرید متفاوت است. به همین خاطر روی خود تست هم نوشته شده پس از یک هفته تا ده روز از موعد پریود و اتفاق نیفتادن پریود تست بگیرید.

طبق ارزیابی های انجام شده در مورد تست های خانگی حاملگی برند مدیکور کم ترین خطا را داشته است. این محصول یکی از مهم ترین تست های حاملگی است که در خانه به شما کمک می کند از باردار بودن یا نبودن خود مطلع شوید. و تنها با هزینه کمی بتوانید این آزمایش مهم را خودتان انجام دهید.

اما توصیه ام به شما خانم یا آقای محترمی که دوست دارید زوتر این موهبت الهی نصیبتان شود صبوری است. بهتر است عجله نکنید. صبر داشته باشید. اجازه دهید زمانش برسد. ماه پشت ابر نخواهد ماند. به خدا توکل کنید و ناامید نشوید. ترس به دل راه ندهید. همه چیز را به خدای بزرگ و مهربان بسپارید. امیدواریم به زودی تست باردای مثبت را مشاهده کنید و دامنتان سبز شود.




:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: